XI Trobades Transpersonals, 27 i 28 d’Abril del 2013
EL PODER TRANSFORMADOR DE LES CRISIS
Programa
Dissabte 27 d’Abril
10:00h PRESENTACIÓ XI JORNADES TRANSPERSONALS
Magda Solé: Directora del IPTB
10:30h CERCLE XAMÀNIC
La psicologia Transpersonal veu de la saviesa dels pobles indígenes i els seus xamans. Amb tècniques ancestrals crearem el cercle, farem ofrenes a la Terra i compartirem el sentiment de Tribu, que protegeix i unifica
Jordi Álvarez: Terapeuta Transpersonal, artista, músic, compositor, gestor cultural i psiconauta. Té editats dos discos, i ha participat en infinitat de projectes artístics i culturals, en qualitat d’organitzadors i col·laboradors. L’any 1996 participa en la fundació de la associació ‘Barcelona Expansiva’ per a l’estudi i el desenvolupament de la experiència psicodèlica. Actualment és membre de l’ Associació Catalana Transpersonal i de l’ Institut de Psicologia Transpersonal de Barcelona.
Andrea Kunz: Formada i diplomada en Munich de la mà de les mestres Atita Hammes y Marlis Bader. Especialitzada en teràpies amb plantes i homopatia (mitjançant la tècnica del fum), per al reequilibri de l’aura i els camps bioenergètics. Amb formació en Constel.lacions Familiars aplicades mitjançant el suport de plantes i homeopatia. Reiki nivell III, E.F.T. Tapping. Alumna del Institut de Psicologia Transpersonal de Barcelona
11:30h EMERGENCIA ESPIRITUAL:”El viatge curatiu del Ego Ferit”
Seria molt més senzill abordar un procés d’Emergència Espiritual, si les persones implicades comprenguessin de què manera incideix la Energia Espiritual en el seu organisme i opera en ells- mitjançant la Energia Vital, Psíquica i Emocional- per donar la oportunitat de transcendir els seus traumes o parcel.les ferides; restablir el seu equilibri vital, psíquic i emocional des de una perspectiva conscient humana i espiritual.
Vanessa Aguilar: Fundadora de l’ Associació El Abrazo del Oso, nascuda a partir del procés d’Emergència Espiritual que ella mateixa va experimentar. Autora del llibre El Abrazo del Oso (Ed.Luciérnaga). Actualment, El Abrazo del Oso opera a València, Barcelona i Madrid, donant assistència mitjançant els Grups de recolzament Mutu de Dol i Emergència Espiritual.
13:00h EL DESPERTAR DE LA CONCIÈNCIA
La conciència pura està sempre present en cadascun de nosaltres. Tots som experts en nosaltres mateixos, i podem accedir al seu coneixement des de la frescor i obertura de la presència compassiva. En aquest taller proposem un exercici d’obertura que ens permetrà accedir a aquest espai entre pensament i pensament.
Magda Solé: Directora de l’IPTB. Psicòloga i Psicoterapeuta, professora de la UB i de la UOC. Formada en Psicoanàlisis y en Psicosíntesi de Salvador Roquet i en Respiració Holotròpica. Membre del Consell Rector de l’Associació Europea de Psicologia Transpersonal (Eurotas)
Tania Seoane: Coordinadora executiva de l’IPTB. Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses. Practitioner PNL (Programació Neurolingüística). Formada en teràpia transpersonal. Estudiant de psicologia en la UOC.
16:00h CRISIS, INICIACIÓ I TRANSFORMACIÓ
Tots aspirem a la felicitat, però sovint malinterpretem el camí per arribar-hi. La vida de vegades ens desafia i les nostres bases trontollen. No seria més aviat la saviesa i la felicitat el resultat de la nostra capacitat per navegar a les aigües tèrboles de les crisis? Què podem aprendre de la psicologia transpersonal mitjançant aquestes probes? Com podem fer d’aquests reptes les oportunitats per trobar una llibertat interior major i tornar-se més vius?
Bernadette Blin: Psicòloga, psicoterapeuta transpersonal, instructora i supervisora. Directora del’IRETT (Institut de formació en psicoteràpia Transpersonal) a França. Autora del llibre “Curar l’Ego, revelar el Ser” i el ” Manual de Psicologia Transpersonal. Membre del Consell Rector de l’Associació Europea de Psicologia Transpersonal (Eurotas).
18:00h LA POÈTICA D’ALLÒ INVISIBLE. Teatre Transpersonal Integral
La proposta d’un procés creatiu fonamental pel desenvolupament dels propis talents expressius i relacionals, investigant i estimulant Observació, Sensibilitat i Conciència, de manera poètica, per fer de la vida una obra d’art, i de la obra teatral una vida vertadera. Un camí d’amor, comprensió i disciplina amb una visió Holística, Integral i Transpersonal del ésser humà.
Valentina Lattuada: formada a la Universitat de Milán en Bens Culturals, diplomada en Counselling de Psicologia Transpersonal en el Integral Transpersonal Institute de Milan. Es forma en Biotransenergètica i funda el Mètode Integral Transpersonal Theatre, La Poètica d’ allò Invisible que ensenya actualment en diferents ciutats d’Europa. També és productora cultural amb la seva companyia Dádiva Production (Madrid-Barcelona).
Diumenge 28 d’Abril
10:00h CRISIS VITALS i RECURSOS TERAPÈUTICS NATURALS
A la natura podem trobar ajudes molt valuoses, per transitar amb menys angustia i més acceptació els moments de crisi que tots passem al llarg de la vida. Una adequada alimentació ens aportarà els nutrients i fitoquímic que van a sostenir de forma global la nostra salut. Tant la suplementació d’algunes substàncies naturals com la fitoteràpia són recursos que van a reforçar i preservar el nostre equilibri. La Teràpia floral i altres teràpies vibracionals són un mitjà d’harmonització energètica, de reequilibri emocional i un gran bàlsam per l’ànima.
Ana Belen Fraile: Naturòpata i educadora per la salut des d’un enfocament holístic. Terapeuta energètica formada en diferents tècniques i teràpies vibracionals. Instructora de kundalini ioga i practicant de meditació. Actualment s’està formant a l’Institut de Psicologia Transpersonal de Barcelona i estudia Psicologia a la UOC.
11:30h L’ APROXIMACIÓ TRANSPERSONAL A LA PSICO-NEURO-IMMUNOLOGIA (Explorant el cos emocional)
La psiconeuroinmonologia fa referència a una nova ciència que explora els desordres psicosomàtics com causa del nostre estat emocional i mental. Basat en els fonaments teòrics de la Psicologia Transpersonal, incorporant l’ Anàlisi Transaccional i els Arquetips Junguians ens referirem als diferents parts del cos com un reflex de les nostres subpersonalitats i explorarem la relació amb la nostra ment, cos i ànima.
Jure Biechonski: Counselling-Psicòleg, fundador i director del SACH Internacional (Escola d’ Hipnoteràpia i Psicoteràpia analítica i congnitiva). Fundador i creador de HAT (Hipno-anàliais Transaccional).Titulat en història, filosofia, educació, literatura francesa i psicologia. Format en PNL, Counselling humanístic, Counselling familiar, psicodrama, art i dansa teràpia. Va estudiar al UK College d’ Hipnoteràpia i Counselling, i està graduat en Hipnoteràpia i hipnosalut per l’Atkinson ball UK College. Membre del comitè executiu de l’Associació Europea de Psicologia Transpersonal (Eurotas)
14:00h CLAUSURA
Inscripcions
Entrada General: 40 Euros
Entrada Anticipada (Pagant abans del 20 d’Abril): 30 Euros
Socis i alumnes IPTB: 20 Euros
Per formalitzar la inscripció és necessari abonar l’import total de la entrada corresponent al nº de compte corrent 3025-0002-48-1433299797 a nom de Associació Catalana Transpersonal. Indicant nom i concepte de l’ingrés (Trobades Transpersonales). Recorda que pot fer-te soci de l’ACT allà mateix, o bé mitjançant l’ingrés de la quota anual de 50 Euros al número de compte adalt mencionat, detallant el concepte (soci)
Informació i contacte
Dissabte 27 d’Abril de 10:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:30
Diumenge 28 d’Abril de 10:00 a 14:00
Lloc: Centre Cívic La Barceloneta; C/Conreria 1-9; Barcelona;Mapa: http://goo.gl/maps/dJAfi
Organitza: IPTB (Institut de Psicologia Transpersonal de Barcelona), c/ Granados 5 Baixos, 08017 Barcelona
Les Trobades Transpersonals van dirigides a
Totes aquelles persones interessades en el Moviment Transpersonal que disposin d’Esperit d’aprenentatge.
Professionals i estudiants d’un ampli ventall de disciplines que poden anar des de la psicologia fins la física, passant per les diverses pràctiques espirituals, les ciències de la comunicació, educació, salut, antropologia, la literatura, la psicoteràpia i altres activitats relacionades amb la perspectiva holística i que tinguin interès en el creixement interior, el desenvolupament de la conciència i l’emergència espiritual.