Eduard Ramos

Eduard Ramos

COACH en la modalitat CO-ACTIVE (Fundamentals + Core curriculum) Certificació professional CPCC. Membre de la International Coach Federation (ICF) Diplomat en Direcció de Marketing ESADE, Barcelona. Master en Direcció de Empreses – MBA – LA SALLE EUETT Universitat Ramon Llull (MBA Internacional USA, Philadelphia). Comercial i Responsable de Marketing a Philips , Responsable comercial (Telefónica Sistemas) Director general La Vanguardia Digital, Gerencia de producció de Barcelona Televisió i la seva empresa, Polinomi Media S.L., especialitzada en la gestió del canvi y consultoría estratégica. Professor en el Master MGTI , asignatura Multimedia en BES La Salle : Business Engineering School La Salle. Instituto de Comercio Electrónico y Marketing Directo en el curs avançat de comerç electrónic – asignatura de Publicidad on-line. Master de Direcció de Mitjans de Comunicació de Les Heures–Universitat de Barcelona. Master de Periodisme Universidad de Zaragoza. Ponent en conferencies internacionals : Societat Interamericana de Premsa (SIP) a Quito, Cádiz, San Salvador y Miami. Webminars diaris per la xarxa de diaris americans en gestió del canvi. IFRA, Amsterdam. Universidad de Austin, Texas. InfoBae, Buenos Aires, Latina Televisión, Lima. Membre de la Junta Directiva de la AECE (Asociación Española de Comercio Electrónico). Membre de la comissió de diaris digitals de lAEDE. Membre del Consell d Administració de UPCNET, empresa de la Universitat Politécnica de Catalunya.